dilluns, 20 de febrer del 2017

PROTOTIPS COOPECO

Per les vacances de Nadal, l’Oriol ens va dir que havíem de fer un prototip dels que podríem vendre al mercat de la cooperativa. A més havíem d'omplir una fitxa com aquesta:.



Jo vaig fer un coixí amb roba vella, que la meva mare anava a tirar. Vaig trigar 16 min. Primer vaig fer els patrons i els vaig passar a tela, després ho vaig cosir a màquina, ho vaig omplir d’arròs i finalment ho vaig tancar, cosint a màquina.
Aquest producte serveix perquè, quan tinguis fred ho posis al microones 2 minuts i després pots escalfar-te.

Una setmana més tard, vam quedar en fer un altre prototip o millorar l’original. 
Al final entre tots ens han sortit 26 prototips, entre els quals hem d'escollir quins vendrem al mercat.





Berta Rodríguez



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada